Webinar Driving Customer Growth - The role of Learning in Post-Purchase Experiences
In de wereld van Learning & Development staat de ontwikkeling van personeel vaak op nummer 1 in organisaties. Maar een belangrijke doelgroep die vaak vergeten wordt is de klant. Vaak raakt de klant uit beeld nadat een product is aangeschaft, en krijgen zij via allerlei kanalen informatie binnen die ook betrekking hebben op jouw product. Deze leerervaring kan dus een stuk beter worden gestuurd.In dit webinar (Engelstalig) slaan Spike Academy & Adobe de handen in één, en bespreken Marjolein Koggel (Spike Academy) en Tannistho Ghosh (Adobe) de mogelijkheden om een ‘Learning Academy’ onderdeel te laten zijn van een ‘Customer Journey’.
Daarnaast komt de positieve impact van Customer Learning op organisatie & de klant aan de orde, en laten ze zien hoe een tool als Adobe Learning Manager hier een bijdrage aan levert.
Het webinar behandelt:
- Trends & Challenges in Customer Engagement
- Strategic significance of educating customers, using eLearning as a business differentiator.
- Building seamless relationships throughout pre to post purchase journeys
- Discovering the Power of Adobe Learning Manager.
Deelname
Dit webinar duurt 45 minuten en wordt in het Engels gegeven. Deelname is kosteloos.Datum
Donderdag 23 november 10.00 - 10.45 uur.Aanmelden
Meld je kosteloos aan via deze link.Volgend agendabericht |
Meer
- Cursus Data-Driven Learning - Online
- Workshop Coachen met het Stermodel 2024 - ONLINE
- Training Adviesvaardigheden voor L&D-ers - ONLINE
- ATD 2024 - New Orleans VS
- Algemene Ledenvergadering 2024 - online
- LEARNTEC 2024 - Karlsruhe
- Performance Journey goes Dutch - Ermelo
- Coverworkshop - Almere
- Workshop Systemisch Teamcoachen - ONLINE
- Onboarding nieuwe leden Q2 2024 - ONLINE
- Develhub Develop Days 2024 (zomereditie) - locatie nog te bepalen
- Onboarding nieuwe leden Q3 2024 - ONLINE
- Performance Journey DevLearn 2024 - Las Vegas
- Performance Journey Learning - Orlando
- Onboarding nieuwe leden Q4 2024 - ONLINE