Categorieën
- Collectieve leerprocessen
- Intentiecirkel
- Activerende werkvormen
- anders leren
- De lerende organisatie
- Elliott Masie's Learning
- Trends in HRD
- leiderschap
- motivatie
- betrokkenheid
- breinleren
- human performance
- improvement
- next learning
- werkplekleren
- feedback
- training
- zelfreflectie
- trainingen
- kennismanagement
- reflectie
- trainen
- leren
- leider
- De kunst van leren en werken
- Blog
- verandering
- leren van fouten
- leven lang ontwikkelen
- leren in de praktijk
- leerdoelen
- veranderen in de praktijk
- prestatie
- leervraag
- Dick
- Krikke
- Vlog
- augustus
- develhub
- september
- duurzame inzetbaarheid
- employability
- leven lang leren
- oudere medewerker
- Nieuws
- leerstand
- presteren
- stretch assignments
- weerstand
- drukte
- succes
- werkdruk
- werkgeluk
- druk
- learning agility
- organisatieleden
- DNA
- VitalGene
- vitaliteit
- nieuwsbrief oktober 2017
- leercultuur
- lerende organisatie
- trainer
- Agile
- Elliott Masie's Learning 2017
- coaching
- communicatie
- luistren
- werkgroep
- co-lab
- cocreatie
- constructionisme
- discovery learning
- experimenteren
- FabLab
- hoger onderwijs
- improvement
- innovatie
- invention studio
- learning by doing
- learning factory
- maker space
- onderwijs
- physical modeling
- proeftuin
- real life experiences
- scientific discovery learning environments
- veranderen in de praktijk
- gedragsverandering
- leerinterventie
- veranderen
- zelfregulatie
- trainen
- nieuwsbrief november 2017
- Leermanagement
- LMS
- Totara
- HRD
- onderzoek
- ontwikkelen
- professionaliseren
- strategisch opleiden
- type afdeling
- 70-20-10
- eigenaarschap
- opdrachten
- ownership
- trainer
- Leervoorkeuren
- lol
- corporate learning day
- L&D
- onderwijs
- pracitioner research on improving learning
- EAPRIL
- draagvlak
- geen budget
- kerst
- L&D
- nieuwsbrief december 2017
- actieplan
- voornemens
- tips
- opleidingsaanbod
- nieuwsbrief januari 2018
- budget
- ervaringen
- interne coach
- ATD 2017
- ATD European Summit 2017
- competenties
- learning development
- aikido
- leerteams
- samenleren
- acquisitie
- klantbehoeften
- profileren
- Werkgroep Mondelinge communicatie-teamcoaching
- leren van elkaar
- Serendipity
- boek
- boeken
- HRD boek
- review boekentip
- gamification
- Kirkpatrick
- leerrendement
- Return on Learning
- ROL
- 2018
- bachelor
- HAN
- Karlsruhe
- Learning & Development
- LearnTec
- Opleidingskunde
- Paul Jacobs
- Petra Jagtman
- Denktank
- learning development
- Professionalisering
- learning technologies 2018
- augmented reality
- global training
- hololens
- schellenberger
- Learntec 2018
- nieuwsbrief februari 2018
- betrokkenheid
- effectiviteit
- hr-technologie
- HR-cyclus
- chatbots
- reflection
- Development
- Performance
- Samenwerken
- oproep HRD professionals voor Commissie Opleidingen NVP
- organiseren
- verbinden
- workshops
- HAN
- leermethoden
- onderzoek
- toekomst
- tekenen
- Rohit Talwar
- nieuwsbrief maart 2018
- HRM
- lifelong learning
- evaluatie
- Philips
- ROEM
- ROI
- nieuwsbrief april 2018
- 5 Moments of Need
- Bob Mosher
- Curation
- Knowledge sharing
- Moment of Apply
- Performance Support
- ATD European Summit 13 dec 2017 Amsterdam
- ATD
- ATD2018
- ATDLowlands
- Obama
- learning need
- nieuwsbrief mei 2018
- 5 Momenst of Need
- 70:20:10
- Workflow Learning
- nobtra
- blockchain
- hacketon
- webinar
- what's hot in hrd
- business-impact
- forgetting curve
- groei-mindset
- Hermann Ebbinghause
- learning-zone
- leersnacks
- leren of stagneren
- leven lang leren
- mirco-lerarnings
- vergeetcurve
- l ikigai
- ontwikkelen en opleiden congres
- nieuwsbrief juni 2018
- bijeenkomst
- non-verbaal
- adaptive learning
- artificial intelligence
- didactiek
- e-learning
- experts
- flexibel leren
- interactie
- klassikaal onderwijs
- Learning Connected
- Live Online Leren
- opleiden
- Study2Go
- techniek
- werk-privé balans
- nieuwsbrief juli 2018
- Learning & Perfromance Ecosystem
- Marc Rosenberg
- 70-20-10
- flipping the classroom
- nieuwsbrief sept 2018
- intentieverklaring nvo2-nobtra-nscu
- begeleiden
- beoordeling
- functioneren
- managers
- ontwikkelgesprek
- in memoriam Yvonne Sterken
- communicatie
- trainingsacteur
- NVvT
- nieuwsbrief okt 2018
- bijscholing
- interactief leren
- online behandeling
- online leren
- Elliott Masie's Learning
- L&D trends en ontwikkelingen
- disfunctionele patronen
- functionele patronen
- gewoonte
- nieuwsbrief nov 2018
- online onderwijs
- wetenschap
- HR
- HRD
- impact technology
- learning
- leerervaring
- technologie
- unleash
- nieuwsbrief dec 2018
- nieuwsbrief jan 2019
- elements of ai
- gratis cusus
- ai
- autisme
- cultuursensitief werken
- efficiënt en effectief leren
- mbo
- multi problem gezinnen
- praktijkvoorbeelden
- risicojeugd
- verbinding tussen school en praktijk
- vroegsignalering
- zorg
- nieuwe directeur bloomville
- rolf-jan goosen
- content curation
- learning & development
- learntec 2019
- lepaya
- stephen walsh
- 30-day development challenge
- experience
- verandering
- virtual reality
- wendbaarheid
- wendbare medewerkers
- nieuwsbrief februari 2019
- analysevaardigheden
- leeroplossingen
- opleidingsreflex
- van opleiden naar oplossen
- employee journey
- nieuwe medewerkers
- onboarding
- talent
- nieuwsbrief maart 2019
- vraagstelling
- leiderschap
- succesvolle teams
- plakfactor
- next learning 2019
- verandercommunicatie
- nieuwsbrief april 2019
- nieuw netwerk
- L&D performance oplossen training HRD leren
- personalized learning
- nieuwsbrief juni 2019
- compliance
- essentials
- Het Goede Gesprek
- microlearning
- generatieleren kennis delen
- nieuwsbrief juli 2019
- Blankestijn & Partners
- intervisie
- intervisiebegeleider
- intervisiegroep
- training
- academy award 2019
- develhub
- jaarcongres 2019
- autonomie
- joseph kessels
- leren en ontwikkelen
- opleidingskundig leiderschap
- zorgorganisaties
- nieuwsbrief september 2019
- nieuwsbrief oktober 2019
- digitaal toetsen
- digitalisering
- examinering
- toetsing
- citrus andriessen
- adaptief leren
- interactieve leerervaring
- leerplatform
- adaptieve leertrajecten
- nieuwsbrief november 2019
- vlog dick krikke
- backbone
- organisatie
- digital natives
- ervaren professionals
- organizational development
- herhaling van activiteiten
- innoveren
- leerinterventies
- praktisch
- werkcontext
- werkplek leren
- werkpraktijk
- blended leren
- online tools
- werkvormen
- nieuwsbrief december 2019
- nieuwsbrief februari 2020
- rode kruis
- virtual reality
- vrijwilligers
- learntec 2020
- nieuwsbrief maart 2020
- Beeldend Trainen
- coronavirus
- COVID-19
- COVID-19 Preventie
- deskundigheid
- deskundigheid bevorderen
- samen sterk
- Trainingsprogramma
- bezinning
- innovatie
- online training
- corona virus
- e-learning
- webinar
- wisdom of the crowd
- zoom sessies
- corona
- corona crisis
- wisdomofthecrowd
- online sessies
- kennis delen
- nieuwsbrief april 2020
- 5 moments of need
- xprtise
- ecosysteem
- learning and development ecosystem
- nvvt
- trainingacteren
- trainingsacteurs
- nieuwsbrief juni 2020
- strategiesessies
- toekomst van leren
- learning
- leadership development
- covid-19
- corona
- nick van dam
- nieuwsbrief juli 2020
- het nieuwe leren
- serious games
- future workskills
- life long learning
- werk-en leerecosysteem
- nieuwsbrief september 2020
- nieuwsbrief oktober 2020
- nieuwsbrief november 2020
- games
- rollenspellen
- Develhub nieuws december 2020
- Develhub nieuws januari 2021
- Develhub nieuws februari 2021
- Kennisbank
- Knowledge Management
- Learning and Development
- Performance improvement
Geplaatst door: R. (Robina) van de Pol-de Rijk op dinsdag 14 november 2017
Totara 10: wat zijn de nieuwe ontwikkelingen?
Totara 10 is uitgebracht en biedt vele nieuwe mogelijkheden die organisaties helpen om hun kennis en leermiddelen digitaal ter beschikking te stellen aan de deelnemers. Sommige mogelijkheden zijn duidelijk zichtbaar, anderen helpen achter de schermen om alles beter en eenvoudiger in kaart te brengen. Wat zijn de nieuwe ontwikkelingen? Dat vertellen we u graag.
.jpg)
Mogelijkheid tot 360 graden feedback
Gebruikers kunnen nu hun eigen evaluatie op het 360 graden feedback gesprek toevoegen in het leermanagement systeem. Hiermee wordt de cirkel rond gemaakt en is alles inzichtelijk, voor zowel de organisatie als de medewerker.
Zelf samengestelde navigatieblokken
Organisaties kunnen hun gewenste navigatie samenstellen aan de hand van eigen afbeeldingen. Hierdoor is de herkenning nog groter en kunnen deelnemers eenvoudig navigeren binnen het systeem.
Digitale rondleiding
Als deelnemers het systeem nog moeten leren kennen, is de digitale rondleiding ideaal. De deelnemers kunnen op elk moment een digitale rondleiding krijgen, waarin uitgelegd wordt hoe het systeem werkt. Ook nieuwe ontwikkelingen worden op deze manier eenvoudig uitgelegd.
Directe toegang voor gebruikers
Wanneer gebruikers toegevoegd worden, krijgen ze een persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord. Hiermee hebben gebruikers meteen toegang tot de voor hen geselecteerde trainingen, programma’s en certificaten.
Monitor eenvoudig de voortgang
Bij elke activiteit zijn balken te zien die de voortgang weergeven. Heeft de deelnemer bijvoorbeeld een cursus afgerond? Dan staat de balk op 100%. Moet de deelnemer nog één module voltooien? Dan geeft de balk 80% aan. Dit maakt het heel inzichtelijk hoe ver de deelnemer is om de doelstellingen te behalen.
Wijzigingen in cursus doorvoeren
Zijn er wijzigingen in de cursus? Of is er aanvullende informatie nodig? Dan is dit eenvoudig aan te passen en toe te voegen in het systeem.
Gegevens terughalen
Heeft de deelnemer per ongeluk gegevens verwijderd? Geen paniek. In de prullenbak is alles terug te vinden én terug te zetten, zodat niets meteen verloren gaat.
Meer weten? Wilt u meer weten over Totara 10? Neem gerust eens contact met ons op.
.jpg)
Mogelijkheid tot 360 graden feedback
Gebruikers kunnen nu hun eigen evaluatie op het 360 graden feedback gesprek toevoegen in het leermanagement systeem. Hiermee wordt de cirkel rond gemaakt en is alles inzichtelijk, voor zowel de organisatie als de medewerker.
Zelf samengestelde navigatieblokken
Organisaties kunnen hun gewenste navigatie samenstellen aan de hand van eigen afbeeldingen. Hierdoor is de herkenning nog groter en kunnen deelnemers eenvoudig navigeren binnen het systeem.
Digitale rondleiding
Als deelnemers het systeem nog moeten leren kennen, is de digitale rondleiding ideaal. De deelnemers kunnen op elk moment een digitale rondleiding krijgen, waarin uitgelegd wordt hoe het systeem werkt. Ook nieuwe ontwikkelingen worden op deze manier eenvoudig uitgelegd.
Directe toegang voor gebruikers
Wanneer gebruikers toegevoegd worden, krijgen ze een persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord. Hiermee hebben gebruikers meteen toegang tot de voor hen geselecteerde trainingen, programma’s en certificaten.
Monitor eenvoudig de voortgang
Bij elke activiteit zijn balken te zien die de voortgang weergeven. Heeft de deelnemer bijvoorbeeld een cursus afgerond? Dan staat de balk op 100%. Moet de deelnemer nog één module voltooien? Dan geeft de balk 80% aan. Dit maakt het heel inzichtelijk hoe ver de deelnemer is om de doelstellingen te behalen.
Wijzigingen in cursus doorvoeren
Zijn er wijzigingen in de cursus? Of is er aanvullende informatie nodig? Dan is dit eenvoudig aan te passen en toe te voegen in het systeem.
Gegevens terughalen
Heeft de deelnemer per ongeluk gegevens verwijderd? Geen paniek. In de prullenbak is alles terug te vinden én terug te zetten, zodat niets meteen verloren gaat.
Meer weten? Wilt u meer weten over Totara 10? Neem gerust eens contact met ons op.
Geen reacties
Plaats een reactie